pembaca setia

Thursday, April 30, 2009

sport rim ku calar balar..

tadi kan masa nak pegi lunch kan...naik la kete kan...pastu kan...reverse la kan..pastu kan terdengar bunyi terseret...dan rasa seperti tayar ku terseret kat tepi bendul tu...pastu kan suh ar kawan tgk kene tak sport rim tu...dia kata ade la calar2....dlm hati ingat calar sket jek...takpe lagi...so pegi la tapau dulu...masa dah sampai tempat tapau tu kan...keluar la pastu tgk tayar yg kene tadi tu kan...mak aiiiii..keliling sport rim tu calar la...kasar lak tu calarnye...abis la aku....lau abg din tau ni mesti kene marah punye la....abis la...nak buat ape ek? buat dun know jek la...haha..im sure abg din tak pasan..coz bukan dia bwk kete pon...kadang2 jek...pastinye dia akan tau lambat...kuikuikui...tp bile dia tau mesti kene punye...ape nak buat ek? huhu...*cuak*


nota kaki : tuka sport rim? no no no no....

9 comments:

yaya|azura said...

jgn kasitau diaa.. syyyyyyyyy. kalau dia tanya buat muke pura2 terkejut disusuli dgn dialog berikut : "haaah! manaaa?? laaaaa.. teruknyeeee!"

McFie said...

ye2...btul2..tp ape2 pon..mmg abeh la ko jaja..tahan jelaa tingee...hahahaha...

Mrs Jaja said...

Kakak yaya > haaa...betul3..nak wat mcm tu la...hahaha

mcfie > isk ko ni...menambahkan kecuakkan aku lagi ade la...

Mrs Taj said...

bgtau! klu k.ah la..takut nnt lg teruk kena marah...waaaaaaaaaaa...alahai klu dia mrh pun nk buat mcm mn benda dh jadik kn? pekak kn telinga je..

Mrs Jaja said...

kak ah > masalahnye tak suka dgr dia bebel....huhu..

Framestone said...

ops cam mne leh jd cam tue ek

Tun said...

mane bukti kata rim calar? takde gambar, susah nak pecaya...mesti ko tipu....cepat letak gambar rim calar...kalu tak aku bagitau yang ko tak calarkan rim kete tu...eh? abg din ko perasan tak aku dah terbagitau dia nih

joegrimjow said...

klu betol calar
bahayaaa

life said...

I've just came across to your blog.
Interesting blog!
Cheers..:-)