pembaca setia

Thursday, June 4, 2009

jalan2 di Bkt Tinggi

Semalam malam me,husband & my lil'munchkin pegi Aeon Bkt Tinggi..saja jek pegi sana tp slh satu sbb coz nak pi bayar bill..hehe...sambil2 tu jln2 makan angin lor...

bawak la budak kecit nih skali...suka betul dia dpt jln2...supposed dia tido dah waktu2 mcm ni..masa tu around 8.30pm tapi dia bole tahan mata tak nak tido...syok sgt tgk org ramai...

dia syok tgk benda ni la sbnrnye...ade byk sgt belon kat ruang legar kat tgh2 tu...dorg wat mcm lautan belon la...semua jenis hidupan laut dia buat ngan belon...kanak2 leh masuk dlm lautan belon tu...ramai la budak2 dlm tu...budak kecit tu ralit tgk belon...

sebelum balik wajib amik gambo dulu..haha...tgk tu bdk kecit tu pon nak posing jgk...hehe..menjangkit ngan mmy dia la tu...suka amik gambo...papa dia bengang jek coz kene amik kan gambo...kuikuikui...nasibla...

Last skali singgah burger king kat bkt tinggi tu...lama tak mkn burger king ni..kitoang order ape tah nama burger tu...lupe plak...ala yg pasti ade whopper2 tu la...ngan onion ring tak bole tinggal..hehe...suka sgt! pastu singgah umah FIL coz bdk kecit tu yak yak...isk! pastu balik tido...zzzZZZzzzz...


nota kaki : bdk kecit tu penat tak penat ttp bgn tgh mlm nak susu...adeh la...mmy yg penat mcm ni...huhu..

12 comments:

Dory said...

comelnye rayyann.. mak dia? hmmmm.. xcomel sgt la.. haha

Mrs Jaja said...

dory > mmg la,mak dia tak comel sgt tp jelita ok...hahaha...

yaya|azura said...

ahhh... burger king kat klang dah bukak ye? bagusnyee.. nak pi lah nanti. :D

Mrs Jaja said...

kakak yaya > ha'ah dah bukak dah...pegi la..ade pandu laju jua.

afrina_batrisyia said...

giler argh, apsal pkaikn si ketot tu bju lengan pendek?kn sujuk kat c2..cheh, mummy ape la nih....

Pink Marie said...

biler bole geget pp rayyan nieeee

yaya|azura said...

pandu laju?? ke pandu lalu? :p

Zu said...

pandainya dia posing hehehehhe so cute:D

ina said...

rayyan dh besa..dah pandai posing..comeynya rayyan..mummy dia comey tak jelita pn tak..hahahahhaaaa...
eh bila nk jumpakan anak kita ni jaja..ajk la aju..kak ah..huhuuu..bes klua jln2 ni..tapi ada masa ke..wuaaaaa...

Mrs Jaja said...

k-ria > ala,anak aku ni bdn panas...dia ok jek..lagi sejuk lagi dia suka...

mek > 1 hari nanti...tp bukan mek geget dia...dia geget mek...haha

kakak yaya > dia tulis situ pandu laju...tp entah la maybe jaja slh tgk kot...eh! tp btl la tu...arghh..kakak yaya buat jaja konpius la...

zu > ha'ah pantang tgk kamera dia ni..

ina > takpe ar..tak comel n jelita pon takpe la..janji cantik! haha..wei idea ko tu bernas sggh...jom la...lama tak jumpe korg...sekarang jumpe semua dah ade junior...bestnye..tp ada masa ke?

Mem Aluya said...

Comelnya Rayyan!

along panglima perkasa said...

cop..coppp..nk tanye... celah mane lak munculnye BURGER KING kat Klg nih.. Aku compius r... My peberettuh... kat ne ja???