pembaca setia

Friday, June 5, 2009

b.e.n.g.a.n.g.i.l.e.r



Ape perasaan korang lau org ckp korang ni bebal? ckp depan2 lak tu....ape korang rasa? ade tak rasa nak marah? nak sepak muka org tu ke? atau ape2 jek la....huh! me rasa macam nak marah jek org tu...sambil kata dia tu 10 kali bebal...arghh!!! geram siot..tp tahan dlm hati...tersentap giler tadi...ade ke kata me sama jek mcm adik dia...adik ko tu mmg bebal...tp jgn sama kan ngan aku ok!! geram la...me tak penah pon ckp org bebal...tp knp org kata me? eeii...tak suka r mcm ni...masalahnye yg buat bertambah geram...dia mcm tak bersalah jek ckp mcm tu...benci ar! tak suka!

nota kaki: takpe...katala...kata byk2 pon takpe...nanti ko dpt balasan 10 kali bebal padan muka!

5 comments:

afrina_batrisyia said...

ape brg nk bengang2, biorkn je si mulut lazer tuh...aku pun pnh bengang jugak cmtuh, wat bodo jek! @ suggestion aku, g tmpt yg sunyi, pstu ko jerit kuat2..beeesssshhhh!

Mem Aluya said...

Oh... gi peluk and cium-cium Rayyan tu. Semakin debot nampaknya... grrr grrr.

Mrs Jaja said...

ala...dah ok dah.hik hik..tadi tu emosi terlebih jek...hehe...tp ok sendiri jek...ngan org tu tak tau la....lantak la.

along panglima perkasa said...

huh..kalau along tu yg kene... dh kene hambat ngan selipar jepun yg br kuar dr tandas skolah...grrrr...

ina said...

buat tatau je..tak pn kau ckp la dia bebal blk..bia dia tau skit sape yg bebal sebenanya..