pembaca setia

Monday, June 28, 2010

mengantuk sampai batu besar pon tak perasan..

harini mengantuk yang amat..tak pasti kenapa..bukan sebab tido lambat sebab tengok bola england vs germany..england kalah pula tu..bukan..bukan..


saya mengantuk sebab tido lambat dan 2 kali terjaga tengah malam disebabkan anak saya merengek nak susu dan panas..huhu..terpaksala melayan karenah sikecil tu.


yang peliknya, saya punye mengantuk tu punyalah teruk..sampai kan masa dalam perjalanan ke pejabat pagi tadi, ada batu besar atas jalan raya pon tak perasan.tiba2 aja bunyi GEDEGANG!! kuat..terkejut saya.terus segar mata ku..tengok2 kat cermin pandang belakang saya dah langgar batu rupanya...haha..apelah...ingatkan langgar lubang besar tadi.huhuhu...yang bestnya, lepas segar dalam 5 minit mata tu...saya ngantuk balik..hohoho..teruk betullah mata ni..setan bergayut kuat betul..kalau masa sekolah rendah kalau dalam kelas mata ngantuk gila, saya akan tulis guna jari kat kelopak mata tu alif lam lam ha...hahahaha..kononnya nak halau syaitan2 yang bergayut tu la..pelik kan saya ni..:p


sampai pejabat, turun kereta cepat2 cek tayar kereta..manalah tau ada apa2 yang terjadi ke.nasib baik tak ada apa2 terjadi..cume ada kesan bengkuk gara2 langgar lubang masa beberapa bulan lepas.hehe..ganas kan saya bawa kereta..tapi saya rasa allingment kereta tu mesti dah lari banyak..nampak gayanye terpaksalah buat allingment baru nanti...nanti2 la..sekarang malas..


sekarang ni pon saya masih mengantuk.saya bimbang waktu balik nanti saya mengantuk jua.huhu...dah minum nescafe pon tak jalan..tapi bila saya minum nescafe banyak nanti saya sakit dada la pulak..tak pasti kenapa tapi memang 2 3 kali minum nescafe jadi gitu...mungkin lama tak minum kot.kalau dulu nescafe tu biasa aja pada saya..maksud saya masa belajar2 dulu la...huhuhu...dah tua kot..:p


oklah, saya nak sambung kerja yang melambak nih...da....

No comments: