pembaca setia

Tuesday, June 1, 2010

gambar percutian ke terengganu

lepas update cerita...barulah update gambar pula..kalau sekali harung nanti panjang giler entry tu..korang pon mesti malas baca...hehe..here we goes:

masa ni kat pantai batu buruk..tu diorang tengah main layang2..zikri eksaited tengok layang2 kapal terbang..

masa ni on the way nak pegi beli keropok lekor kat bukit tok beng..tengok tu, zikri sibuk je nak pegang walkie talkie tu...senang bawa walkie talkie ni..first time guna waklie talkie asik main jek bendalah tu.hehe..batak tul.

beratur menunggu giliran nak beli keropok lekor...masa ni berpeluh2..panas sangat..


inilah keropok lekor yang dibuat terus goreng tanpa rebus...sedap la..lembut sangat..cepat je habis..


tengoklah, budak ni pon nak enterprem..nampak gigi kapak jek..



pantai kemasik..cantek kan?



macam kat maldives jek...huhu..



bergerak balik...bye bye terengganu...

nota kaki : banyak lagi gambar kat kamera kak ngah..ni aja ada dalam hp saya.

4 comments:

MummyAju said...

wahh..sonotnye gi pantai!!! tp mcm skjp jek u gi ganu,mcm penat jek...

Mrs Jaja said...

ha'ah mcm kejap jek...penatnye ya rabbi...

Ina said...

waaaahhh..besnye...bila lg nk bercuti ni :)

Mrs Jaja said...

ina...husband aku cakap pas raya nak pegi pulau tioman...eee...cam best je dengar...tapi tak pasti jadi ke tak...