pembaca setia

Thursday, July 1, 2010

perasaan yang terpendam

susahkan kalau setiap kali kita nak buat sesuatu kene fikir perasaan orang..

orang pula bukannye nak fikir perasaan kita kalau buat sesuatu..

tapi amat irritatinglah kalau orang buat sesuatu tanpa memikirkan perasaan kita..

hahaha...ape yang saya ngarutkan nih? saya pon tak paham...adeh!

saya hanya nak luahkan perasaan yang terpendam nih..tapi tak tau nak ekspresikan macam mana...

arghh!!! sudah lah..abaikan ajelah...saja suka2 aje ni.. :p

dont worry be happy! yay!

2 comments:

yaya|azura said...

pendam tak guna .. pegi je shopping sana! Hahah...

Adik Jaja... take care oke!

MummyAju said...

nape ni kak?? abaikan aje...mcm tak biase plak, dr dulu pon u takleh nak marah org..huhuuu
baik u layan jitiyi lg bgs dr pikir org yg menyakitkan hati tu..