pembaca setia

Thursday, July 8, 2010

korang...

korang...harini saya makan banyaklah pula..pagi makan nasi lemak + daging dendeng + air nescafe suam buat sendiri..tengah hari pula saya tapau nasi ayam + teh o suam ( yang ni beli pula...malas nak buat)

korang...harini saya dah tak sakit perut dah pasal dah buang semalam...wahahaha...tu pon nak cerita..LOL

korang...pagi tadi anak saya dah start batuk2..saya risau sebab takut dia semput balik..pagi tadi saya dah bagi dia gas...hopefully dia ok bila saya balik nanti...

korang...semalam kan waktu balik kerja jammed kan...sakit kaki saya asik tekan break jek..

korang...pagi tadi german kalah ngan spain 1-0...siot je...suka ar penyokong spain tu...

korang...saya kan suka baby...agak2 bila masa sesuai tambah baby?

korang...harini cerita twilight : eclipse dah keluar...mesti ramai peminat twilight gi serbu panggung harini...bila korang nak pergi tengok?

korang...bape banyak korang daaa....dah la...tu aje... :p

4 comments:

yaya|azura said...

korang takpe... jangan ko hantu.

kuat makan tanda nak ada baby lah tu. sebagai persediaan.

Mrs Jaja said...

wahahahha...baby oh baby...dimana kau baby...

MummyAju said...

ape lagi kak...ehem ehem!! cpt skit,sian jitiyi tggu..

Ina said...

byk tul korang ye..
bila nak bt gathering ni jaja :)