pembaca setia

Tuesday, July 13, 2010

tiba2 visitor macam ramai..baru nak perasan femes..


* dari tadi edit nak letak pic kat sini..tapi tak bleh plak..apesal tah tetiba tak bleh...iskisk...

dari jarang nak update harini tetiba update sampai 2 entry plak..haha

takde la tetiba je tadi pas publish entry sebelum ni..saya pon view la blog..then nampak la visitor saya tu macam ramai la pulak membaca blog saya ni..macam2 negara ada...spain la..morocco la..united state la..united kingdom la...macam femes giler blog saya ni...

bila saya refresh tetiba jek takde...hahaha...perasan tul la...menatang tu pon bagi harapan jek...hampa pula saya...:(

pastu kan saya masa makan tadi sempat plak nak tersedak2...isk...masa tu dah ar tgh makan...sakit wooo nak menahan sedakan tu...pedih tekak ku..pastu tadi masa tgh makan jambu air campur cili kicap pon nak tersedak juga...pedihnye tekak ku...

orang kata kalau kite tersedak2 maknanye ada orang lain tengah mengumpat pasal kite..huishh!! sape lah yang baik hati tengah mengumpat pasal saya tu??? siapa? siapa? baik korang mengaku....wahahaha...lantak la nak umpat ke tak...janji ku bahagia...dan kalau betul2 ada orang umpat...pahala dia dapat ke saya juga..terima kasih daun keladi..lain kali umpat lagi...

world peace!

3 comments:

gnesop said...

traffic salah ker?
tak per..yg ptg kita heppy.. heppy tak? huhuhu

Mrs Jaja said...

ermm...traffic tu salah...

yaya|azura said...

traffic time tgh edit blog design mmg selalunya tak betul .. macam tuan punye blog la jugak. miahahaha... :p