pembaca setia

Wednesday, July 28, 2010

zikri lagi..


masa ni kat mc'd aeon bukit tinggi klang..sabtu lepas boring2 mama ajak jalan2 jusco..so saya pon bwk ke jusco bukit tinggi ni..dah lama tak pusing sini..tempat pertama kitorang gi ialah mc'd! mama teringin nak makan kentang gorengnye...jaja plak bedal GCB! zikri? mkn kentang grg juga..air milo large kongsi 3 org...haha..


tak pasti nak publish gambo ni ke tak..pasal ni adalah baju raya dia...haha..masa ni sessi testing baju raya..beli size 18-24mth tu pon ok2 dah tu. nasib baik beli size tu kalau amik 12-18mth takut tak muat..amacam? ensem tak zikri ngan baju raya dia? :p


amboi2 anak mmy nih..suka sangat pakai baju bee ni..masa tido dia pakai baju lubang2 je..pasal panas..dah bangun tido sibuk suh pakai baju bee ni..kalau tak bagi pakai dia ngamuk pulak..so pakaikan je la..baju pyjama yg dia suka pakai selain bee ialah tortoies (tul tak ejaan tu?)dan dynasour..nanti mmy beli ladybird ngan snails plak ek..

5 comments:

Pink Marie said...

Hensem! Tp x seprais dahh.. Ok tggu baju melayu k!

MummyAju said...

wah..dah beli eh baju raya, me belum lg..huhuu.

Mrs Jaja said...

mek : itu ar tak surprised dah...takpe tunggu baju melayu dia plak..

aju : haah dah beli dah sket2..sbb nanti mls nak shopping waktu bulan pose...

Ina said...

waaahhh..dh ada baju raya..
anak anak aku dah ada kasut raya..hahhaaaa...
apa tema wana thn ni?ehem ehem...

Mrs Jaja said...

ina : haha...tema thn ni kaler biru pekat..nanti nak carik baju melayu dia kaler biru...:p