pembaca setia

Tuesday, May 25, 2010

transformasi

hai hai hai...blog ku telah berubah kaler..dari hitam kepada putih...kembali kepada asal..dah busan dengan warna hitam...lagi pon orang sekarang mana pakai hitam...sekarang kan warna putih jadi kegilaan..semua nak putih...kereta nak putih,laptop nak putih,kasut nak putih,pintu rumah nak putih,pintu pagar nak putih, pagar jeriji nak putih dll.

bila dah tukar warna putih...so nampak macam plain sangat la pula.jadi saya pon hanya tambah kan warna2 pastel seperti ungu,merah jambu,hijau dll ke dalam blog saya ni...lihatlah...jadilah begini...hihi..tak ada lah nampak boring sangat kan...nanti kalau ada masa saya edit lagi..mungkin perubahan ni untuk seketika..manalah tau nanti ada idea nak letak warna striking pula ke...hihihi...

oklah, itu saja lah nak cerita nanti ada masa lagi saya update lagi...oh yek nak mintak pendapat kalian semua...ok tak blog baru saya ni? kalau tak ok sila kemukakan pendapat ye diruangan komen di bawah ni... ;p

nota kaki : perubahan hanya pada warna sahaja tiada perubahan pada isi kandungan lain.tq

2 comments: