pembaca setia

Tuesday, May 18, 2010

bad day...terbang RM255

today is consider my bad day...masa on the way ke office...masa tu kat federal highway, tiba2 clutch kereta saya rosak. tiba2 saja bila saya tekan clutch rasa kosong je...then nak masuk gear pon susah...sepanjang2 jalan tu saya berhempas pulas membawa kereta..dah ar jammed. gear pula kene slalu tukar..kejap benti kejap jalan...haish..mana tak rosak...last2 skali masa kat jalan nak masuk simpang jalan tandang tu memang tak bole masuk gear terus. kereta memang tak boleh jalan..so ada 2 orang tolong saya tolak kereta saya ke tepi. nasib baik kereta saya tu manual..kalau tak memang saya block jalan orang..jammed sekejap la kat situ tadi...hehe...

last2 saya pon call kawan saya mintak tolong ambil saya gi ofis sementara menunggu pomen untuk betul kan kereta ku itu...alhamdulillah lah tadi tengah hari kereta ku siap dibaiki...tak pasal2 terbang duit ku sebanyak RM255..huhu..ok tak? ke mahal? pomen tu kata clutch lama tu dah jammed memang tak boleh berfungsi dah...ermm...ape2 la janji kereta ku itu ok...

ok lah..saya stop sini dulu la...kang jap2 lagi kalau ada masa or line P1 ni ok baru saya update lagi...hehe..daaa...

 

No comments: