pembaca setia

Friday, May 7, 2010

mintak urut belah kanan aje boleh? :p

semalam tepat pukul 6.00 pagi...zikri merengek2 minta susu...dia kalau dah merengek tu kene la cepat2 buat...kalau kita lambat2kan nanti jadi la mengamuk dia...serta merajuk...tak pasal2 kene pujuk2 baru nak minum susu...hehe..manja tul anak mommy sorang ni..

so semalam tu...dia mula2 merengek2...tapi saya punyalah malas nak bangun...lepas tu lama2 dia dah jadi mengamuk pulak dah....hahaha...saya kene cepat2 bangun...kalau tak nanti bila dah buat susu dia tak mau minum pulak...kene pujuk2 pulak...so saya pon bergegas la menuju ke meja dimana saya letak susu,thermos & air masak...dah prepared susu tu...saya pon shake2 la susu tu sambil gi basuh tangan jap kat sinki bilik air tu...pastu tiba2...gedebuuukkk!!!
adeh...saya tergelincir la pulak..jatuh depan sinki..cepat2 bangun bagi susu kat zikri...dia pon senyap bila dapat susu...

tapi semalam tak rasa pon sakit2 or sengal badan...releks jek..tapi pagi tadi tiba2 bangun pagi saya rasa kat kaki dan punggung belah kanan..ha..sebelah aje ok...haha..sebab jatuh sebelah je...tak yah la korang bayangkan cemana...hihihi...sakitnye lah wei...sengal2 dah ni..

ni yang nak mintak en.suami tolong urutkan ni..."abang, tolong urut punggung belah kanan aje boleh?" hahaha...agak2 korang dia nak tak? :p *hanya untuk bacaan org dah kawen aje* yang belum kawen buat2 tutup mata aje la...haha.. ;p

2 comments:

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Ish, budak2 kecik tak elok citer2 cam nie kat blog... :-p

Zura said...

u ni mmg,xsah kalu xjatuh!!