pembaca setia

Thursday, July 30, 2009

susah hati :'(



me sangat susah hati sekarang nih...dah beberapa kali me gi klinik...anak me batuk2 tak baik...me sgt risau...semalam dah masuk 3 kali dia amik gas due tu batuk sampai berbunyi2 kat kerongkong dia tu...kesian sgt masa tgk dia amik gas tu...nanges2 tak berhenti...dia nanges menjerit2..tp sbb nak tgk dia baik..me terpaksa la tgk dia amik gas tu..huhu...*sedih* badan dia pon dah susut..berat tak naik pon..rasa ringan dah...nmpk kurus jep...susu pon dah kurang minum...risaunye..

jiran me anak dia pon kene mcm ni jgk...doc saran kan kat dia bwk pi GH..anak dia kene thn wad 3 hari...smlm tgk anak dia dah baik...sng hati tgk...tapi me plak ssh hati tgk anak sendiri tak baik2...nmpk gayanye me pon kene gi GH ke? tp lau nak lekas baik ape salahnye kan...insyaallah akan me bawak dia ke spital lau tk baik2 jgk.

kepada muhammad rayyan zikri, mommy doakan anak mommy ni cepat sembuh..mommy syg zikri...cepat sembuh yek syg..susah hati mommy tgk anak mommy sakit..


nota kaki : ngantuk la...tak cukup tido..

7 comments:

MummyAju said...

cepat sembuh rayyan..cmne nk jumpe kalu rayyan sakit, cian dia!!

Dory said...

pegi sepital cpt weh..xyah tangguh2..!

Khambeng Madu said...

alamak..anak buah aku sakit..sian dia..bawak la pi pakar!

~mama danish~ said...

moga cepat sembuh rayyan...

kalau anak skt mesti x ckup tdo kan wei...

afrinabatrisyia said...

waduiii...ank sakit mmg pening kepala+xcukup tdo..tensen pun ade gak...huhu, tp sabo jek la..bila nk bwk g klinik pakar nye??uish, jgn lmbt2 wehhhh...bahaya

Nurhayati said...

rayyan dah sihat ke blom? kalau tak sihat meh sini zara kiss kan.. ;)

ina said...

rayyan dah ok ke jaja..siannye..