pembaca setia

Thursday, May 14, 2009

new pics of rayyan zikri

ni rayyan zikri posing pakai baju baru...hehe nak kata baru tak baru la...ade la 2 kali pakai...dia skang ni suka main air liur...so jaja letak la towel kecit kat dlm poket dia..sng nak lap nanti..

owh, i like this pic..tgk la tgn dia dah berketak2 kan..tak lama lagi dah bole jadi maskot michellin..haha..


hehe..muka senyum terpaksa...masa ni dia ngamuk nak suh org dukung dia jek..tp mmy dia mls nak dukung..haha..pastu nak suh senyap main amik2 gamba la ngan dia...qistina pon join skali..

hahaha...see his hair..mengerbang mcm kene kejutan elektrik jek...tu masa dia lepas mandi...rambut dia mmg mcm tu...tak tau la apesal...asik tegak2 gitu jek...klako la plak tgk..


hai, ape yg anak mmy menungkan nih? pk masa depan ke? hihi..look like chinese plak muka dia masa nih..

nota kaki : tgh busan masa ni...update la pic budak kecit nih..lagi pon lama dah tak update pasal dia..

7 comments:

Dory said...

comelsss...

MummyAju said...

haha..anak kngah pon dulu cmtu gak..tegak jek even panjang..pastu mama asik ke tepikan so xjadi la tegak skrg ni..huhuu

yaya|azura said...

comel sangatlah budak nie..... besar nanti mesti ensem...

Zu said...

cute sgt2 especialy dagunya:D

Me, Mrs Taj said...

rmbut rayyan terpacak mcm tu skali mgkn sbb kenan kot..j terkejut nengok apa ha??? hehehe suka nengok pic no 2 tuh!

Nurhayati said...

owhhh besar sudah Rayyan Zikri ni.. dan pastinye sangat comel.. bagi ketulan2 dia membesar ngan jaya nye yer.. baru leh geng ngan Zara..hihih

ina said...

rayyan dh besar la jaja..bila leh jumpakan anak kita ni..heeeeee...