pembaca setia

Thursday, May 28, 2009

haish!! geram tul..

rasa marah,bengang etc kat mak yg dera anak dlm paper hari ni...eeee...takde keje lain ke nak nak buat? gi ar main piano tu...yg gi pukul anak tu wat pe? otak tak de ke? lau ade masalah pon apesal di dera anak tu? anak tu tak bersalah....dia tak tau ape2 pon...dia kecik lagi...tak kesian ke? eeee....geram tul la...kesian tul ngan anak dia...*sedih*

ermm...lepas menjadi ibu ni..jaja tak bleh ar tgk anak kene buang ke...kene dera ke..etc..sbb hati ni cepat tersentuh...sedih..isk...emosi terlebih plak..tp nak wat mcm mana...mmg gitu la skang ni...tak bleh ar tgk atau dgr...sedih tau...nanti tak pasal2 air mata ku bergenang...huhu...lau masa lom ada anak tu...tak de plak alami mcm ni...maybe tak phm kot perasaan seorg ibu tu mcm mana...dah ade anak sendiri baru phm...huhu...dan lebih menghargai jasa dan kasih syg mama...takde la nak melawan ckp mama lagi...hehe...

nota kaki : emosi terlebih sudah...

4 comments:

MummyAju said...

hahahaa..kakak kuat lawan ckp mama!!! biase nih!!

Mrs Jaja said...

hehehe...itu dolu2...biasa la tu...

Mrs Jaja said...
This comment has been removed by the author.
ina said...

dh jadi mak mak macam tu la..heheheee..tapi mmg tak patut pn kes2 dera ni..aku pn naik geram..issssshhhhh...