pembaca setia

Wednesday, May 13, 2009

entry khas untuk jusuhbedil

hoi cah! apesal ko paste kan msg kat frenster tu dlm entry ko tu ha???? hahahha...ko ni telah memalukan aku di hadapan penduduk kg 360 la...malu aku wei...*tutup muka* kang aku letak pic skema ko kat dlm entry aku kang...ha....ugut ni..ugut ni...

Sorry la jusuhbedil...ni bukan ugut dah ni..hahaha...aku terus letak la..baru pueh hati ku...hahaha...so skema muka ko...aku pon tak pasti dpt dari mana pic ko ni...oh ye...maybe dari kak maz kot...pic dlm resume ko.. hahhahaha...

nota kaki : hahaha lagi dan lagi...

10 comments:

DoOrDie said...

wakakakka..sah lepas nih sure hang kena bedil jaja oiii!!!

Dory said...

hahhahahhahahahhaa.. skemA++ ni... muhahahahahhahah

Mrs Jaja said...

doordie > entah la...rasa2 mcm nak kene tu..lari la cepat2 kot..hihi..

dory > hahaha...skema kan..

Zu said...

muahahahaha ni rupanya wajah jusoh yg sebenarnya....:D

MummyAju said...

wahh..u ada simpan pic cah yg teramat skema tuh, kihkihhh... lum tgk tapak tgn n kaki dia lg, amat la gergasi nye

Khambeng Madu said...

muka ni dulu la yg pertama mengencing aku...aku ingat smpai bila2 muka ni..muka tak tahu malu..dasar makan duit rakyat..mana ROYALTI MINYAK..?? mana..manaa???

Tun Jusoh Patail said...

wah..main kasar nampak..
oit, buat ape la ko simpan gambau aku..tengok...tengok la wahai kawan-kawan...ni salah satu bukti bahawasanya jaja nak ngorat aku...sanggup dia simpan gambau paspot aku..kot ye pun nak simpan, simpan la gambau lain...ni tak..gambau paspot gak dia amek..ni nak letak dalam purse la tuh.....

weh k.e > royalti minyak tu bukan dapat kat aku laa...Mat Said yang pow...aku amek 30 sen je....

nota : tu gambau kembar aku la..

Tok Ketua said...

hahahahahahantu....

Mrs Jaja said...

wei cah tolong sket ek...tak kuasa aku nak ngorat ko...eeewww...perasan! aku simpan dgn tujuan...salah satunye ini la...leh aku tayang2 kat org pic paspot ko ni...hahhaha...

Tun Jusoh Patail said...

cakap buleh laaaa........