pembaca setia

Friday, November 13, 2009

update jap sblm balik..hehe

today half day yeay!! hahaha....gembiranye mcm tak penah half day lak...ape la jaja ni...ape2 jek la...janji me nak gi tgk movie...

arghh...me dah lapar...giler punye lapar ni...tadi bekpes air milo jek...huhuhu...nanti nak mkn pe ek?

ha...pagi tadi ku merasa kan cam nak langgar jek kete kancil tu....hahaha...pasal byr tol guna duit beso...kan dah jadik lmbt...eeee...geram la...tak suka tau...lau takde duit singgit..pakai jek la duit syiling...kan senang...pekerja tol tu pon sama...lmbt tul pulang baki...eee...geram...kadang tu bengang gak ngan pekerja tok ni...kdg tu kite terbenti jauh sket dr dia kan....so huluran duit tu tak sampai sgt ar kat tgn dia...bukan dia nk pnjang kan tgn tu sket....kite la yg kene tersenget2 bg kat dia...eeee....geram la...pemalas tul..

okla...nak chow dah....tata...

3 comments:

~mama danish~ said...

aku fhm sgt sbb aku slalu gak kena..
bila lupa nak reload T n G je kena mengadap benda2 tuh...nyampah aku!!

Zu said...

Sib baik kat Sabah tak ada tol:D

Mrs Jaja said...

edot > geram kan...

zu > eh! kat sabah takde tol ek? best nye...