pembaca setia

Thursday, October 1, 2009

happy birthday to me!!

hari ni 1st october genaplah me 27 tahun hidup di dunia ni...segala suka duka dan mcm2 pengalaman dah dilalui...dan yg paling menggembirakan me dah berkahwin dan ada sorang cahayamata..

wah! rasa macam cepat jek masa berlalu..pejam celik pejam celik me dah 27 tahun...mcm tak sangka jek..me ingat me baru 20 or 21 tahun..hahaha...dari badan me melidi kerempeng mempeng, skang sudah menjadi tembam...hahaha...sangat mendukacitakan...macam2 la perubahan pada diri me selama 27 tahun hidup ni...paling ketara bentuk fizikal dan status me la...fizikal sume org sudah tau kan...status pon sume org suda tahu...oh yek pada sape tak tau lagi tu...me dah berkahwin ok...*wink wink*

byk dapat hadiah? eh! dah besor2 dan dah jadik mak org ni mana nak dpt hadiah lagi...tapi lau nak bg bole jgk kan...huhu...tp maybe dpt kot hadiah dari suamiku...kot la kot...malam tadi dia wish jek....hehehe...lau dia nak bg jaja nak mintak xxxx xxxx...muahahaha...siot jek. -forgot nak bagitau tadi...ekceli pagi2 ni me dah dpt hadiah...hahaha..from my boss...tak sangka la dia ingat beday ku ini...tenkiu boss...i janji akan keje rajin2 hari ni...haha..

ermm..nak tulis pe lagi ek...dah takde pape dah rasanye....cume nak cakap HAPPY BIRTHDAY TO ME jek...hiihihi...

tamat.


nota kaki : oh rasa mcm nak beli satay jek hari ni...

14 comments:

KbZb said...

Happy Birthday JAJA!!!

Mrs Jaja said...

oh thanks KB.. :D

Dory said...

dah tua dah tuu.. dulu ko mmg kuwuss..xsangka ko leh memberisikan bdn ko...caya la jaja! hehehhe

NaD said...

happy birthday jaja! moga panjang umur dan murah rezki..

Mrs Jaja said...

dory > hahaha...itu la pasal..ko pon bakal tua..lg 3 hari jek lagi ko tua..

nad > thanks nad!

Pink Marie said...

dah wish kat fb, nk wish lagi.
tp belated plak.

hahaha...

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Happy Birthday Jaja! :-)

Armando De Luca said...

selamat hari jadi yang ke 27

yutaka said...

selamat menyambut ulangtahun kelahiran mdm jaja..
semoga hepi selalu

zzzzila said...

hepi bzday mommy rayyan..i tgg 3 bulan dah 27thun dah..cepatnye tua

zool irfan said...

happy befday jaja..
minta apa nya jaja.. hehehe
mesti kau dah advance kan..
cite kat aku ek nanti..ajar aku.

Khambeng Madu said...

happi birthday jaja!

Mrs Jaja said...

u ols > tenkiu..tenkiu...

zool > hahaha...ape yg advance tu en.zool? ko ni...

Nurhayati said...

happy belated dear..
sorry lambat wish huhuhu