pembaca setia

Wednesday, October 28, 2009

cerita malam tadi..

rayyan zikri bergaya atas motor besor..

harini jaja datang opis dengan perasaan malas + ngantuk...malam tadi zikri buat perangai plak...slalu ok jek...tetiba plak malam tadi dia bangun pukul 12 malam...menanges2 golek sana golek sini....baring atas mommy la...tolak2 mommy la..isk isk...geram tul..ingat kan dia nak susu..so bangun la buat kan susu...tapi dia tak nak plak..tolak2 botol tu...huhu...geram lagi..pastu biarkan dia merengek2 camtu...lama lak tu..ingat kan dah penat dia tido..tapi tak pon..makin kuat lak dia nanges..so ape lagi bangun tgk kan dia..dia senyap bila me bangun..

then me carik minyak nak urut2 perut dia..takut kembung ke ape plak kan...dah urut2 tu..me siap nyanyi2 lagi kat dia...dia bole suka2 plak...so bergelak ketawa la kami anak beranak di tgh2 malam hari...dia nak ajak mommy main ngan dia rupanye...huhuhu...mommy pon terpaksa layankan aja karenah dia...anak la katakan....hehe...

akhirnye zikri lena diulit mimpi pada pukul 2.30 pagi...agak lama jgk mommy melayan dia..tersengguk2 mommy...sib baik dia nak tido...kalau tak tido mesti mommy EL hari ni...hahaha...

pas dia tido tu kan..mommy pon tido skali la...tp pastu asik terjaga jek pasal tetiba perasaan cuak n takut tu dtg plak...isk isk...tetiba rasa seram lak...pasal tetiba rasa mcm ade lembaga hitam dtg plak...isk isk..me pon terjaga tgk jam kul 3.00 pagi...huhu...pastu belek2 hp pasal rasa cuak...ingat nak call abg din..tp tkpe la...cancel pasal rasa ngantuk...then me terus tido...me baca2 la ape2 yg patut...pastu perasaan takut hilang sket2...pastu terjaga pasal dgr bunyik alarm...tetiba jek dah subuh...ala...rasa mcm 5 minit jek tido....geramnyeeee!!!

nota kaki : kalau tak cukup tido mesti akan sakit kepala..pastu rasa cam nak muntah..isk isk...tak suka!

5 comments:

MummyAju said...

kihkih..layankn aje..

Mrs Jaja said...

layan...zasss..
tp bab ngantuk tu mmg tak bleh blah la...

Pink Marie said...

dugaan.....

Zu said...

ibu mithali:D

yaya|azura said...

mimpi atau mainan perasaan tu? haihh.... kim salam peluk cium kat rayyan zikri ye. i luv u. muah! :D