pembaca setia

Monday, March 2, 2009

Perkembangan Rayyan..

Rayyan dah pandai isap jari kalau dia dah lapar..lmbt sket bg susu dia isap jari...eeww..tak suka lau tgk dia isap jari..penuh air liur kat tgn ngan pipi...isk!

Dia kuat isap susu skang ni..dulu 3 or 4oz jek dia minum..skang ni bole sampai 5 or 6oz..byk kan utk budak yg baru masuk 3 bulan..lau dia baru bgn tido lagi la...dia bole minum sampai 7oz..huhu..takut tgk..


Tgk tu..dah pandai isap bibir bwh...eee...jaja slalu betul kan mulut dia tu lau dia isap bibir bwh...isk..takut la lau termancung lak mulut dia nanti...haha..tak encem la nanti..

Tiap kali amik gamba dia..dia mesti tgk kamera...wah pandai bergambar nampaknye..

Ni pic masa electric takde kat umah mama...huhu..dia kepanasan...asik menangis jek...isk!

Hehe...pandai senyum dah dia ni...ssh nak amik gamba dia senyum...pic ni jek yg ade...tu pon kebetulan tersnap masa dia senyum...

nota kaki : seronoknye bile dpt tgk perkembangan anak sendiri...

8 comments:

Cik Anie said...

yg tumpang tgk ni pun sronok tgk dia membesar dgn sihat.. suker sgt tgk budak2 nie.. sejuk hati..apa lagi anak sendiri.... :)

Dory said...

comelnye rayyannnnnn...bile nak gigit anak ko ni?? kawin k.e nnt leh jumpe kot?

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Ooo, dia dah pandai cari makan sendiri rupanya... Tahniah2...

Pink Marie said...

haha, bagus lah.

ada baby siap isap kaki. cemana?

zool irfan said...

ni anak kau jaja..
dah besar juga dia..
eh.. kenen kenen kan ngan anak sedara aku.. kita berbesan nak tak.

KbZb said...

Comel la rayyan ni!! pandai pandang kamera. Nnt leh kawan ngn anak aku:) hehehe.

Mrs Taj said...

budak besar ni best la nengok..klu dah besar azim tu nk telek badan dia pun takleh..geram tol!

yaya|azura said...

comel sgtlah budak nie... bila la nak bertembung ngan dia kat aeon bukit tinggi nie.. aihhh...