pembaca setia

Wednesday, March 25, 2009

Perkembangan Rayyan 2

macam ni la rayyan tido dlm buai..mengereng n tgn tu tak sah kalau tak wat mcm tu..sng utk dia mengintai kalau terjaga nanti.. :p

ni pic masa on the way nak gi kenduri k.e..huhu putih kan bdk kecit tu..kalah jaja..jeles!

Dia dah pandai main ngan mainan...ni patung kakak ayek (baby jenab) jadik mangsa..


Tgk tu..mesti nak masuk kan dlm mulut..gambar tak clear sgt coz rayyan gerak2. Hp ku bukan cybershot ok..huhu..

Kawan jaja ckp rayyan dah mcm pooh dah dlm gambar ni..hehe..
Nota kaki : lupe plak nak bawak super ring...isk..

7 comments:

Cik Anie said...

putih ikut mamanya la tu...

Mem Aluya said...

Alamak... penyet la idung Rayyan kalau tido cem tu.

Mrs Jaja said...

Kakak laila > nak wat mcm mana..mmg dia suka sgt tido mcm tu..

Dory said...

rs nk gigit pipi dia!

KitKet said...

peng sikit bontot budak ni.. xper nanti bebila mamaket jumpa dia

ina said...

rayyan dh besar..dah mkin putih la jaja..
cubit pipi dia :)

Me, Mrs Taj said...

mak aiii rambut dia bkn main terpacak lagi!