pembaca setia

Wednesday, March 11, 2009

Bangun lambat

Pagi tadi bgn lambat...arghhh!!! kul 7.30 baru bgn...isk! ni sume si rayyan zikri punye pasal..nak menidokan dia mlm tadi punye la susah..dekat pukul 2.30 pagi baru nak tido...tu pon selepas puas di dodoi kan..di peluk2..di dukung2..huhu...menangis jek keje dia...tah kenapa tah jaja pon tak tau..mula2 elok2 jek dia tido..pastu dah kul 12 tu dia bgn plak..mula2 tu leh la nak main2..lama2 mata mummy ngan papa pon dah layu..mula la rasa mcm nak marah jek..huhu...ape la rayyan ni..jgn la buli mummy ngan papa mcm tu lagi...tak tahan la kalau hari2 tak cukup tido...pening kepala..bila nak bagi susu tak nak plak dia minum.membazir jek buat.eee..geram jek.bile kite ckp mcm marah2 kat dia...dia leh gelak2 plak..eeeiii..tak jadi nak marah.pandai tul amik hati..bile la bole balik ni..lmbt tul masa berlalu...tak sabar nak baring2 ngan tido ni...ngantuk giler!

4 comments:

Cik Anie said...

sabo jer la.. dlm beberapa bulan lagi time dia nyusu akan berubah.. 0-6/7 biasanya ginilah..

Tan Sri Jusoh Patail AMN, PJK, PMN, PJN, AJK, KRU, PSP, PS2, PS3, PPSMI, GMP, MoU, PAS said...

ko tak baik tu marah2 kat budak kecit...biau la dia sengih..macam la ko tak penah sengih masa kecit2 dulu....

Dory said...

ape saje yg di rapekkan oleh si cah tu

Nurhayati said...

jangan salahkan rayyan..hehehehe
dia ingat mummy n papa burung hantu.. :p