pembaca setia

Tuesday, January 19, 2010

drama bersiri korea yang saya suka



ha...tengok gambar di atas tu.anda tahu cerita apa tu?ha...pada siapa yang tak tahu,itu lah gambar pelakon2 drama boys over flowers.cerita korea la...hehe..

drama ni sekarang telah mendapat tempat dihatiku...haha.mana taknya kalau tertinggal 1 episod cerita ni..mesti rasa kesal dan menyesal..haha.hebat betul kan penangan drama bersiri korea ni.

saya suka tengok pelakon lelakinya..comel2 tinggi2...paling suka yang memegang watak goo joon pyo tu.isk! suka la dengan dia..nasib baik saya sudah kahwin.kalau tidak,sekarang juga saya terbang ke korea cari dia.hahaha..berangan tak sudah..

pelakon wanitanya (geum jan di)pula takde la cantik mana..ok ok la..comel bila senyum je.tapi watak yang jadi tunangan goo joon pyo tu comel la.patut yang tu la jadi heroin..ape la pengarah cerita tu.

jalan ceritanya menarik..ada kelakar,sedih, campur2 la..berkisarkan kisah seorang budak perempuan ni yang berjaya selamatkan seorang budak lelaki dari bunuh diri di sekolah ternama akibat dari perbuatan kumpulan F4 yang diwakili 4 orang budak lelaki anak orang kaya.semenjak dari itu,macam2 peristiwa yang berlaku sehingga ketua F4 jatuh cinta dengannya.

pada sesiapa yang tak tengok lagi tapi nak tengok lepas saya cerita ni bole la tengok di tv8 pukul 8.30 - 9.30 pm.waktu malaysia.kalau anda pakai astro  sila tekan siaran 708.haha...promosi..promosi...

nota kaki: cerita ni ala2 cerita meteor garden..F4 tu..

4 comments:

Zura said...

mlm ke, jwb nye xleh nk follow la..sbb bam² tu kadang tido awal..me layan cite korea ch303

Mrs Jaja said...

ha..kalau u layan ch303...ekceli dah kuar dah cite ni kat ch303 u tu..thn lepas la tapi...i jrg tgk kat 303...kdg tu ada jgk..

~ALL ABOUT US~ said...

aku dah lama angau ngan citer nih beb... aku dah siap beli DVD dia n dah ulang tgk byk x... smp lg husband aku pun dah hafal jln citer nyer... hehehehe

Unknown said...

salam.. sy ada menjual cd2 cerita korea y jenis data dr serendah hrga rm6. sy bnyk jual cerita y rate 3,4 and 5 star y jalan cerita nya mmg menarik dan tdk puas utk ditonton. di sebabkan ini adalah jenis data,ia hanya boleh di tonton melalui komputer atau laptop y ada disc player.jika berminat,sila emel sy di nik_suzana@yahoo.com atau pun untuk menanyakan soalan y ragu2. tq.