pembaca setia

Friday, January 29, 2010

alamak! bos dah tau la..*geget jari*

arghhh!!*tarik2 rambut dalam tudung ni* sabar aja lah...nak tau fasal apa saya jadi begitu? ha...fasal saya telah membocorkan rahsia nak cari kerja lain kepada bos secara tidak langsung.huh! mesti korang semua kata dalam hati *itu lah kenapa bagitau..kan bos dah tau.." huhu..nak buat macam mana semuanya secara tak sengaja.

saya telah update twitter dan tulis nak cari kerja baru di klang.nak dijadikan ceritanya saya telah link kan twitter saya dengan msn.so kalau apa2 yang saya update di twitter akan keluar di msn profile saya.melalui situlah bos saya boleh tau saya nak cari kerja lain di klang.hahaha gelak untuk diri sendiri.betapa bengongnya saya.isk isk.saya tak jangka pon bos akan buka profile saya di msn.wallawei...mesti banyak yang dia godek ni.arghh!! nasib baik saya tak tulis kutukan2 secara peribadi kepada bos saya dalam tu.hahaha..nasib baik sungguh.tapi saya ada tulis sebab2 saya datang lambat kerana bangun lambat dalam blog saya di msn...haishh!! habis semua dia tahu..

ok ambil ia sebagai pengajaran.lepas ini saya tak akan tulis apa2 yang berkaitan kerja dalam twitter or msn.kalau dalam blog ni ok lagi kot.bukan dia tau pon.hahaha...*sengal*

nota kaki : tau pon dari superior saya ni..haishh!!

4 comments:

yaya|azura said...

baru nak tau ke? dah byk kali kata jgn buat kutuk2 pasal kerja kat mana-mana blog esp facebook. kalau cerita pasal kerja takpe.. jgn kutuk org kat tempat kerja, ok? hahahaha.

Zu said...

kes kantoi la ni hehehe:D

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Aha, x tahu...

Mrs Jaja said...

kakak yaya > sbnrnye tak de la jaja kutuk2 org kat tmpt keje kat twitter or msn tu...just tulis nak carik keje lain jek...

zu > aha...kantoi! baru jek nak senyap2 carik keje lain...huhuhu...

bang bil > wekkss..:p