pembaca setia

Friday, January 22, 2010

2 sahabat kecil bertemu


apa yang bam2 tengok kan tu?zikri pula tercengang2


bam2 main apa benda entah mainan tu..zikri pula tersengeh2 pandang kamera


bam2 berdiri, zikri duduk butang baju pon terbuka seksi la kononnya tu*tayang perut time..inilah masanya nak tayang..kata zikri dalam hati..*


zikri ajak main botol,bam2 tak nak..dia nak main kiub tu juga


bam2 bertukar fikiran,nak main botol pula lah katanya dalam hati..


la..bukan nak main botol la,tapi nak bagi kiub kecil kat zikri yang asyik gigit botol.*kesian kot* eh! tapi best pula cerita kat tv tu kata bam2 dalam hati.


gambar2 di atas semuanya semasa berada di rumah kak lang di sri andalas..hari tu lepas saja balik dari kenduri kahwin kakak yaya, saya ajak aju singgah rumah kak lang.saja2 aja..lepak2 makan2.sebenarnya saja aja nak temukan 2 budak kecil ni..hehe

aju,maaf la sebab lambat nak bagi gambar2 ni.i malas sebenarnya nak upload2 gambar.hahaha...tapikan i paling suka gambar last sekali tu...syok betul bam2 tengok tv...hahahaha...

nota kaki : suka tengok budak2 ni main...

3 comments:

MummyAju said...

hahaaa..suke tgk sume gmbr tu..nak save belaka!!! kiub yg bam² peang tu namanye rubik la kak...kat umah ada se, pnye la pusing² mc reti jek

ZilaKE said...

leh jadi geng besar nnt.. ;)

Zu said...

comelnya main sama2 tak gaduh2:D