pembaca setia

Wednesday, January 13, 2010

saya suka tengok perempuan cantik

cantik..cantik...cantik...perkataan cantik tu pon dah melambangkan sesuatu yang indah untuk di pandang.siapa yang suka tengok sesuatu yang cantik? tak kisah la orang ke,pemandangan ke,benda ke..etc.yang saya tau, orang lelaki memang suka tengok perempuan cantik.betul tak?*mengaku aje la..huhu..*

kalau saya pula, saya pon suka tengok perempuan cantik.hehe...saya suka tengok sahaja ok.*tolong jangan fikir bukan2*ok lah contoh perempuan cantik yang saya suka tengok ialah...jeng jeng jeng...pelakon fasha sandha.haaa...mesti ramai yang cakap "eeewww...tak ada perempuan lain ke?" haha..walaupon perangai dia ramai yang tak berkenan, akan tetapi saya tetap suka tengok wajah dan penampilan dia...macam perfect je.saya rasa itulah kelebihan dia kot.perangai tidak disukai ramai akan tetapi memiliki wajah menawan, pasal tu orang masih mengikuti perkembangan terbaru dia..cuba korang bayangkan perangai dia tak disukai lepas tu muka pulak tak menawan..biasa2 aja...saya sangat pasti korang pon tak nak ambil tahu pasal dia..entah2 tengok pon tak nak kot...huahuahua..

siti nurhaliza pon saya suka tengok wajah dan penampilan dia..perfect! cuma gaya bertudung dia sahaja yang saya tak berkenan sangat.serupa macam tak pakai aja.selain itu, memang saya suka tengok.siti ni, yang saya perasan la makin di tengok makin cantik.macam ada sesuatu jek kat muka dia tu yang buat orang nak tengok je..*pakai susuk ke?* huhu..minta2 la tak ye..ape2 pon dia memang cantik la..untungnye jadi siti nurhaliza..

selain artis, saya pon suka jugak tengok perempuan cantik yang lain.tak kisah la di mana2 pon. kalau ada perempuan cantik pasti saya tengok..tapi takde la tengok sampai nak telan orang tu.suka tengok aja.entah la...pelik pula saya rasa perangai saya ni...*atau ada antara korang pon macam saya juga?*haha.

budak ini ada potensi tak menjadi jejaka kacak?haha..

ok lah..baik saya berhenti menaip sekarang sebelum saya melalut dengan lebih lanjut..

nota kaki : kalau korang nak tahu..hari ini saya sangat bosan dan mengantuk..maka jalan penyelesaian saya taip entry baru..akan tetapi jadi begini pula...melalut saja. skema rama pula tu..

No comments: