pembaca setia

Monday, September 14, 2009

cerita ceriti

dah lama me tak update berbloging...byk nak cite...tp tak tercerita kat sini...huhu...lagi pon lately ni me rasa exhausted sgt2...penatnye...me tak cukup tido sampai sakit2 kepala n rasa nak muntah...me tak cukup tido pasal skang ni rayyan dah menjadi sgt lasak...suka memanjat2 tak tentu pasal..pegi ke dapur la...masuk bilik la...pastu mkn benda tah ape2...suka sgt kutip masuk mulut...aduiii...sakit kepala me..selagi dia tak tido me pon tak bleh tido...kadang tu waktu siang me baru nak lelap je...dia plak dah bgn tido...huhu...sabo jek la....dah la skang ni bulan ramadhan...lagi la tak cukup tido...kene bgn sahur lagi...belum lagi kene bgn buat susu rayyan lagi...isk isk isk...mencabar tul la...sib baik sorg jek anaknye...lau anaknye twin mcm mana ek?? hihihi..makna kata mama ku lagi terror la....coz leh jaga anak kembar..rileks jek..

tp kalau ikutkan...budak2 zaman dolu tak sama ngan budak zaman skang la....budak2 zaman dolu senang di arah or jaga...budak2 zaman skang byk yg hyper2 dan ssh di jaga...menakutkan....huhu..lau tak caya cube u ols tanye mak u ols...yg u ols ni sama tak peelnye mcm anak2 u ols? hihihi...mesti lain kan...mcm me, mmg berbeza la...me dolu masa kecik2 baik jek...hihihi...ikut kata...comel...haahhaha...nak jgk tu...berbeza ar ngan si rayyan tu...yg lincah + ala2 nak hyper jek tgk..kihkihkih...

memandang kan nak raya ni...nak cite pasal persiapan raya plak la..me belum beli lagi baju raya utk me n husband..tp utk rayyan dia dah ade 2 psg baju melayu n 2 pasang baju + seluar...ngan 1 kasut...tp me rasa mcm nak tmbh lagi sket jek utk dia...hihihi...tak sabar nak tgk rayyan pakai baju melayu....encem ke tak anak mommy tu agaknye yek?

4 comments:

Mrs Taj said...

budak zaman skang terlebih gula! mak pak pun duk ngajo mkn mkanan segera je mn tak hyper..org dolu2 makan ulam..hehehe

Mrs Jaja said...

ermm...tul jgk tu kan..

MummyAju said...

betul ckp k.ah.. org dolu² mkn ulam, org skrg mkn salad, huhuu!!

bam² dah ada se bju melayu n 2 pasang baju+seluar.. nk cari se lagi baju melayu n topi xjumpe² dr hari tu, sian dia asik pakai topi yg same jek..hehee

zool irfan said...

kena ajar dia matematik.
baru dia ada disiplin skit ( eh ada kena mengena tak)