pembaca setia

Tuesday, September 15, 2009

malas+mimpi+rayyan botak lagi

haishhh!!!..kenapa me sangat bosan hari ni ek? bosan giler la...arghh....rasa nak balik umah jek skang ni...keje plak belambak2...malas nak buat! semua nak kene update...bosan la.lau dapat tido kan besh...huhu..dalam mimpi la..

sebut pasal mimpi, aritu me ada mimpi pelik...hihi...me mimpi kucing meow meow...hihihi...tah pape tah...kucing tu bukan sebarang kucing...kucing tu sangat comel...tp muka kucing tu pelik sket...tapi sangat adorable la..me mimpi kucing tu tgh kejar bas sambil mengiau...hahahha...mengong tul!

semalam rayyan zikri dah botak semula...mama kesian tgk dia berpeluh2 coz pas pertama kali botak tu rambut dia tumbuh semakin lebat lak...lau tak sikit jek rambut dia...then mama pon bwk dia gi kedai gunting rambut..hihi..kene botak anak mommy ni..mama kata dia nanges sket..pastu ok jek..tiap kali botak anak mommy ni nampak mcm budak shaolin plak.hahaha...sbb dia putih kot..dah ar nampak mcm shaolin pastu suka plak sengeh sampai sepet2 mata tu...hahaha...mmg mcm anak cino la rayyan ni..mommy terkenan kan cino mana la ni masa ngandung rayyan dulu ek?klako la...mommy rasa mommy tau..pasal masa ngandung rayyan mommy sgt geram ngan senior mommy ni...dia cino la...dia also preggy mcm mommy...then dia pon suka la carik pasal ngan mommy...hahaha...last2 anak mommy mcm cino...anak cino tu like malay la...hahahha...siot tul!


ni anak cina, india atau melayu? konpius la...hahahaha


nota kaki : esok la letak pic terbaru rayyan zikri...malas sangat la hari ni..

4 comments:

MummyAju said...

cindiayu la kot kak..hahha

nape ade nandek kat dahi dia..msti melasak tu.. sama la cam bam² me ada mcm parut kat dahi sbb dia terantuk smpi berdarah..

Mrs Jaja said...

dia ade nandek pasal kene geget nyamuk la...hahahha...nyamuk jht..geget btl2 kat tgh dahi...

zzzzila said...

la comey nye rayyan berambut cacak!kalo xpakai baju mmg mcm anak apek ooo..hehehe

Mrs Jaja said...

skang dia suda tidak cacak lagi...skang lagi nmpk mcm cine...isk isk...