pembaca setia

Thursday, November 6, 2008

Finally,jaja update jua...

Ermm...yela..yela...jaja update la nih...jgn nak bising2 ek...kang kene seligi kang...kepada kak ah, ye mmg jaja pemalas nak update blog wat masa nih...hehe...saja suka baca blog org dulu...takde idea la..utk aju lak...u pon sama gak, org suh update baru nak update....kalau tak berjamang la nak tunggu entry baru...huhu...hrmm...tak tau la nak update ape...mcm blur2 jek nih...nak update pic kat kenduri chapit tu pon tak byk...ade 4 jek. skang ni jaja tak bape nak amik gambo sgt la..tak mcm dulu..suka tul bergambo...skang ni takde dah..agaknye sejak perubahan fizikal badan kot...hehe...terasa diri ini chubby sgt...ke korang yg kurus2 ek? ermm...meh la kite tgk gambo yg jaja ade masa kenduri kawen chapit...

Tersempat lak amik pic mereka nih...tgh posing poyo.korang nampak tak perut k.e?terserlah kan dalam pic nih..hahhaha...

Jaja & Yatie..lama siot tak jumpe minah ni..akhirnye di kenduri chapit jgk dpt jumpe..

Ni la buah tgn yg jaja dpt..special sket nih..almaklumlah rombongan dr pihak pengantin lelaki...hihi..

Hadiah utk chapit n ad

nota kaki : tak saba nak tunggu majlis kawan2 yg lain plak...hihi..jgn lupe jemput jaja ek..

9 comments:

yaya|azura said...

nanti kakyaya jemput jaja utk majlis harijadi kakyaya diujung tahun nanti yer. yay!

MummyAju said...

hjg thn tah2 dah meletop..huhuuu

missjaja said...

kakak yaya > ok no problem..mcm best jek...tp lg best kalu majlis tu majlis kawen kan kakak yaya...leh mkn nasik minyak ke...nasi beriani ke...hehe..

aju > huhu...takut ar..

Khambeng Madu said...

hahahaha..siot ko jaja...

Kakak Tiri said...

Jaja kasi pengantin buku Kamasutra ke?

zool irfan said...

ha ah.. baru nak cakap. buku apa tu ja.. yang baik ke atau baaeekkkkk..

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Hi Jaja...

missjaja said...

k.e > hahaha...tul ape..ketara la kat dlm pic tu..

kakak laila > isk isk...mana ade kakak laila..hihi..

zool > hehehe...hadiah biasa2 jek...

nabil > hi nabil..

Dory said...

aah la.. nampak perut k.e! kan aku dah cakap...