pembaca setia

Tuesday, October 5, 2010

hari ini saya bengang

adoi....sakit hatinyalah ngan MIS Officer kat ofis saya nih..punyalah suka dia paksa2..bole sabar tak? ko ingat aku ni robot ke? pastu kalau system baru nih friendly memang la bole cepat...tapi system baru ni tersangatlah tak friendly...tak suka la...tah pape je...complicated sungguh la...macam2 kene masuk kan...serius tak paham wei ngan sistem ni...nape la leh beli sistem mcm ni....baru nak key-in payment voucher satu je tak bleh save plak tu...ntah apa2 suh masuk itu la ini la...ape kes...aku tak paham!!! aku tak paham!! ni yg nak ngamuk sakan nih...arghh!!! pastu pandai2 plak dia nak sound2 kata bos nak tgk P&L...arghhh!!! mencik ar...mencikkk!!! nak resign ar...hahahhaha...biar padan muka semua...huhuhuhu..


pastu yg sakit hati giler tu...dia pandai2 tuka GL code tu...giler la tak ingat satu pon...semua kene tgk satu2...dah macam budak baru masuk la plak...adoi la...sakitnye hati ni...dia tak tau menda tu effect mana2 tau2 suka2 dia jek tukar..mencik ar...ni la kalau amik org tua jadik MIS...ntah apa2...nak salah kan sape skang? muahahahha....dah ar malas nak layan dah...kang kalau org layan tenet dia sibuk dok datang ngendeng sini pastu bg ceramah...sibuk paksa2 suh buat keje...oit! org dah besar ok...org tau ar keje org...jgn kaco leh tak? huh! 


saya pon mmg kalau bole mengelak dari bercakap ngan MIS Officer nih...bukan sebab nak menyombong ke ape...bukan...jgn slh anggap ok...tp sebab nanti saya sendiri tak paham ape yg dia cakap...mencik ar...serius tak paham..dia akan sibuk cerita pasal sistem baru yg takde kene mengene ngan keje saya...adoi la...tak mo dgr ok! tak mo dgr!!!! arghhhh!!!


full stop!

2 comments:

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Bawak bertendang Jaja...

Lain kali biler jumpa ngan MIS Officer tu, kata kat dia yg Jaja ada sorang sedara yg keje ngan Al-Qaeda, kata dia nak kenal tak ngan sedara Jaja tu? :-p

yaya|azura said...

sampai skrg tak faham kegunaan payment voucher tu utk apa? hahahaha....