pembaca setia

Wednesday, August 11, 2010

blender hilang...gula habis...

adoi...kesengalan melanda diri la semalam..esok nak puasa baru terhegeh2 cari blender.itulah..sebelum tu tak nak cari...kan dah tak jumpe..macam dah hilang je rasanye...tension tul la..terbantut nak blend cili kering buat cili boh..(almaklumlah sebelum ni tak masak pon..makan kat rumah mama jek) padan muka kat diri sendiri..

dah tu tak jadi nak blend cili kering, orang pon layan la tv...hehe kebetulan cerita lagenda budak setan versi drama dah start..sama ar jgk macam dalam novel budak setan 1 tu...hihi..tetiba teringat plak..tapi tak kenal ar sape pelakon perempuan yg jadi ayu tu..bukan lisa surihani yg berlakon...tak cantek pon org tu...biasa2 jek..

nasib baiklah pagi tadi en.suami terjaga, dia yg kejutkan saya dari tidur..saya tak dgr pon alarm saya bunyi..hehe..saya terjaga pon dah pukul 5.00pagi..adoi...cepat2 turun ke dapur..ape2 pon kene masak nasi dulu..then baru lah saya tengok peti ais ape yg ada dan senang masak...nampak telur saya pon keluarkan 2 biji...buat telur dadar jek..pastu masak sardin..terpaksa la bawang sume tu saya potong2 jek...jadi ntah apa2 ntah sardin ku itu..cam tak sedap...haha...blender hilang punye pasal..lantak ar janji bole makan...bedal ajelah labu...

settle basuh pinggan sebelum azan subuh..sempat ar saya meneguk air tropicana twister segelas dan air suam segelas.nak buat air panas tak bleh sebab baru perasan gula takde..hahaha..lupe plak nak beli..hihihi..lepas azan subuh tu saya terus gi mandi dan siap2 gi keje..tak sangka lak saya byk betul kenderaan pagi nih...mungkin sume macam saya la tu...pas sahur terus siap2..haishh...sampai pon dlm kul 8.30pagi...tepat2 je..ingatkan leh la sampai awal sket ke...takpe la...janji on time..tak sabar nak tunggu waktu 4.30petang...hehe..

oh yek! last but not least jangan lupe solat zohor ye kawan2..saling ingat mengingati..bye..

2 comments:

INDRA QIRANA said...

he he salam ramadhan

Mrs Jaja said...

hehehe..slamat pose yek..