pembaca setia

Tuesday, January 13, 2009

tecekik kepek ubi



sian ayek..semalam dia makan kerepek ubi..pastu tercekik..sib baik kak ngah nampak ape lagi kak ngah pukul2 belakang dia kononnye nak bg kuar kepek tu..tp tak kuar2..pastu jerit la panggil mummy dia yg dlm bilik air tu..mmg kecoh ar smlm.muka ayek dah biru dah..last2 mummy dia tonggeng kan dia sambil di bantu kak ngah.ayek ni badan semangat tak larat nk angkat sorang.huhu..dah tonggeng baru kuar kepek tu..isk bahaya tul la...sib baik pantas lau lmbt sedar mcm mana la tu kn...mintak dijauhkan la..

nota kaki : sentiasa peratikan anak anda..jgn bg mkn sebarangan.dangerous tau!

6 comments:

Jusoh Bedil said...

boikot kerepek ubi!!! ayuh, mari istiqamah..!!

Dory said...

bahaye betul lah! dia xkunyah kot.. terus telan je..

Kakak Tiri said...

Aduh... bahaya nya. Mesti fobia kerepek ubi sampai besar ni.

Mrs Jaja said...

mmg bahaya...dia mmg tak kunyah pon jila..takde gigi geraham..gigi depan jek ade.

Khambeng Madu said...

umah ko byk budak2...tgok2 laa skit..

Nurhayati said...

masyaAllah.. nasib ayen ok.alhamdulillah. hmm bahaya tu sampai biru.. pasni jgn bagi makan kerepek ubi tu lagi.. ape2 kerepek pun jangan dah..huhuh